andrada


crazy b*tch :)) o fire salbatica si romantica, o persoana sarita de pe fix cu un simt al umorului prea dezvoltat :P ea este fosta mea colega de scoala din generala, si candva imi era si colega de banca, sigur ca nu mi-a mai fost pentru ca radeam tot timpul cu ea si asa profii nu ne-au mai lasat sa stam intr-o banca, motivul? nu-si puteau tine ora de noi 8-| impreuna cu ea am inceput sa fumez, in spatele scolii, am amintiri foarte placute cu Andrada, ex-colega mea iubita :X cu ea radeam fara oprire, ne injuram, ne bateam (bine...recunosc...ea ma batea pe mine) iar in pauza mergeam la tigara ca doar suntem colegi, nu? :)) eram cei mai anormali din scoala si sincer, nu regret nimic din timpul petrecut cu ea, ea a stiut sa ma invete sa rad atunci cand totul o lua razna si aveam nevoie de un umar pe care sa...rad? :)) mai mult radeam cu ea dar stia si sa fie serioasa (insa nu pentru mult timp)

0 comentarii: