pot sa stau la margine?

…pot sa stau la margine? atat imi doresc…vreau sa stii ca eu exist…
…pot sa fiu la margine? TU…traieste-ti viata asa cum vrei, eu sunt al tau pentru totdeauna…
…pot sta afara? TU ai cercul tau, eu am cercul meu, pot sa te privesc de afara?…
…pot fi singur? am nevoie de asta, dar in acelasi timp…am nevoie de TINE…
…pot sa stau langa perete? TU, esti unica persoana pe care o las sa faca ce vrea cu mine…
…pot sa iti vorbesc? stiu ca TU ma asculti, esti acolo unde eu te vreau…
…pot sa-ti fiu mai mult decat un prieten apropiat? am multe de oferit, doar pentru NOI doi…
…pot sa fac al doi-lea pas? TU l-ai facut pe primul deja…
…pot fi aceeasi persoana cu tine…semanam prea mult…
…pot sa te ating? pielea TA imi da fiori cand o vad…vreau sa te simt…
…pot sa dorm cu tine? nu imi face placere sa dorm singur si sa nu te am langa mine…
…pot sa te sarut? ce e asa de ciudat? sti cine si ce sunt…pe TINE te-am asteptat – prea mult…
…poti sa ma saruti? imi e frica de acel “nu” care poate sa isi faca aparitia, mai fa un pas…
…poti sa sti pentru cine am scris aici? pentru TINE…dar poate nu iti dai seama… :(

0 comentarii: