hello!


 :) am revenit printre bloggeri dupa o pauza de o saptamana in care chiar nu aveam chef de scrieri si de tot felul de comentarii pe blog-uri si altele 8-| am mai iesit si eu la realitate din p.c. si a meritat :D . weekend-ul a fost cel mai bun din anul acesta :) mama a plecat la tara iar eu am ramas singur. bine…l-am chemat pe Florin la mine, ca doar nu imi voi petrece weekend-ul singur, nu? eu vineri am iesit de la ora 10 de la liceu, si l-am asteptat. a venit intr-un final, am mancat, ne-am pus la p.c. sa terminam NFS U2 dar tot nu am reusit X( iar in noaptea dintre 15-16 ianuarie 2010 (nu stiu pe la ce ora) mi s-a intamplat ceva :"> ce chiar nu ma asteptam sa mi se intample si imi pare foarte bine ca asa a fost sa fie :P insa din pacate nu a mai urmat nimic…trebuiau sa fie mai multe lucruri dar si asa a fost ok =P~ acum ma simt mult mai bine desi parca am un “gol” in stomac :| poate e din cauza ca nu m-am saturat de acea intamplare :)) pe care sincer, as repeta-o de nenumarate ori…nu stiu de ce, se pare ca eu nu stiam de ceea ce se ascunde in mine sau dupa ce tanjeste “creatura” din mine ;) se pare ca acum am altfel de sentimente…whatever…sa nu mai vorbim despre asta :P . ma bucur ca m-am intors prin lumea blogging-ului si sper sa nu o mai parasesc, oricum…nici nu am facut-o, doar ca am luat o pauza ;) . pe blog-ul cu domeniu nu am mai scris de prin 3 ian. si nici nu mai intentionez sa scriu :| este prea simplu si nu imi place asa de mult. pe un blog citeam ca daca vrei sa devi un mare blogger trebuie sa ai domeniu :)) nu este adevarat…domeniul scurteaza un link si iti ofera cateva lucruri in plus decat default dar poti deveni un blogger renumit si daca ai un blog sustinut pe cine stie ce platforme de blogging, oricum…eu nu aspir la trafic de mii de persoane si la comentarii de sa nu le pot raspunde :| un trafic usor de maxim 30 persoane pe zi si vreo 5 comentarii pentru mine este perfect. eu scriu mai mult pentru mine si cativa prieteni asa ca nu inteleg rostul de a fi “marele blogger” cu ce ma ajuta? da…imi fac o reputatie pe net intre blogger-i s.a.m.d. dar nu ma ajuta cu nimic altceva asa ca nu am planuri mari :P hai ca mai scriu in seara asta...cred...

0 comentarii: